SISTA BILDERNA.

om jag ska sluta blogga för ett tag, kan jag iallafall ge er lite bilder.
som ni kan njuta av!
















" a picture can tell you more than 1000 words. "

Att fotografera har varit en stor del av mitt liv.
och ja, jag älskar det verkligen.
Det blir nog att skaffa en ny kamera så fort som möjligt.
Men, jag kanske inte håller bloggen uppe.
Kanske aldrig skriver igen, vem vet.

Men jag är grymt tacksam att ni följt min blogg.
och om ni skriver en komentar & erat bloggnamn,
kan jag skriva då jag startar bloggen igen, om jag gör det.

Jag älskar bloggen, min header, och är nöjd med bilderna jag lägger in.
Men jag har mycket annat att tänka på, och känner att jag halkar efter med bloggandet.
Jag vill blogga, och jag ska göra det.
Men kanske inte just nu.
Vissa kommer bli grymt besvikna, vissa bryr sej inte så mke.
Men ni kan alltid kolla in på sidan, och ni som knr mej kan ju fråga om tips fortfarande.
För fotografera, de kommer jag alltid forstätta med!

Och ännu en gång.
Tack allihopa!

Pussar.

Kommentarer
Postat av: elena

du får inte sluta blogga!!! <33

2010-07-14 @ 00:02:30
Postat av: johanna

jo, de blir nog att jag slutar.

men jag säger om jag börjar igen <3

2010-07-15 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0