pixbox bloggen, farmor, pappa & BAJS :>

Hejhej, har varit på tivoli idag.
Inte gjort så mke annat.
VANN EN SMURF! :)

hähähä, ska till farmor snart.
förlåt för att ni inte får bilder idag.
ni kanske fåre sen efter jag varit där.

Pappa har kommit hem från tyskland.
fick en dumlepåse m typ dumle orginal, dumble (typ violin?) och typ dumle mango.
ORGINAL ÄR BÄST !
sådesåååå.

men, jag ska ta MASSA bilder, de är ju midsommar å allt.
så, de blir en del.

fick med en av mina bilder på pixbox blogg!
såg det då jag loggade in på användaren HelloKitty.
Dethär var bilden som hamnade där!



Länkad på Pixbox bloggen Torsdag 24/6-2010 :)
Länk: http://pixboxbloggen.wordpress.com/2010/06/24/skona-bilder-prylar-%c2%a0design-2/

Såhär skrev hon till bilden:

Denhär bilden är SÅ SKÖN!

Får jag länka till den i Pixboxbloggen denna vecka, under "Sköna bilder : Prylar & Design "?
Vore klockrent om jag fick det, annars tar jag självklart bort bilden direkt. Mycket bra fotat!

Kram
Karro
http://pixboxbloggen.wordpress.com

ps. bilden visas i sådant fall på torsdag kl.12:00 :))

COOOOOOOLT lixom! :>>

Men, nu ska jag åka!
Puss & kram, kära vänner :>
AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHQAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0