sommar!

de är typ sommar, seriöst.
elr, dt är sommar, det känns som sommar & vi har sommarlov.
Sov hos tilde igår till idag, de var fett kul!
har inte laddat in nå bilder, så de får ni inte :*<3

Menmen.
Igår var jag på stan m mamma och syskonen.
mamma köpte kläder till oss.
Vet inte va dom andra fick,
men jag fick ett par leopard thigts och en stor tröjja från Gina tricot,
Underkläder från H&M och så fick jag en kjol från Bikbok.
Ska lägga in bilder sen, JAG LOVAR! :)))

mamma ringde mej igår då jag var hos tilde och bah:
Vi har bokat en resa utomlands!

JAG BLEV SJUKT GLAD,
och jag frågade såklart vart vi skulle.
Vi ska till gran Canaria, eller Kanarie öarna som dt heter.
Dit ska vi i oktober!

11 dagar efter min födelsedag.

Men nu ska ja dra, pusssssss!


Kommentarer
Postat av: JOYCE

När fyller du år då :)

2010-06-13 @ 18:39:08
URL: http://hawalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0