Grön dag? :o

haha, ja dt har typ varit värsta gröna dagen.
haha, nejdå.

Men jag har varit på dollar store, och fyndat tp en massa.
och de blev väldigt mycket grönt.

Ja, bilder har jag faktiskt tagit.
Här kmr de.

Grönt nagellack 20:-

Grön ögonskugga 20:-

Parfym, den lukta sjukt gott, 20:-

Grön anisktsmask 10:-

Tuggummi, med GRÖNT klägg innuti? 10:-

maoam blandning, hm... är påsen grön? 10:-


SEN KÖPTE JAG FAKTISKT NÅGOT SOM INTE ÄR GRÖNT :dddd

Rosa klämmor 10:-


+ att jag köpte en påse... ;pp

Det blev ca 110:- tillsammans (111:- m påsen)

Men jag glömde en sak, jag tänkte köpa nagelfilar till tilde :(
förlåt, jag glömde ! :(((((((
men du älskar mej ändå va? :)<3

ajja, Jag har också lyssnat på en Green Day låt.
dissa de! :>

Älskar er! :)<3

Kommentarer
Postat av: Tilde

Ja, klart jag älskar dejj, dej måste man ju älska!

2010-06-20 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0