städat, packat.

har inte gjort så mke idag.
Pappa har åkt till Tyskland, Kristina jobbar.
jag & celine sitter vid datorn.

Har städat, men de blev inte så stor skillnad?
det är typ... stökigt igen.

har packat lite, ska dra te farmor på Torsdag, och
vill att allt ska vara färdigt till Torsdag, så jag VERKLIGEN inte glömmer något.

Senare blev dt att dra till Kalix på fotbollsmatch.
Nej, jag skulle inte spela, kollade när min syster spelade.
Ska börja fotboll senare, DÅ BLIR MAN EN GIF :>

När jag tpp inte gjorde något,
kom jag på en dikt.
De är inte om nå särskilt, bara kom på den.
Ni kan ju säga vad ni tkr? :>


Om någon förstod,
hur jag känner mej inne,
hur jag är egentligen, finns bara i mitt sinne.
En värd utan beskymmer och bråk,
där alla pratar exakt samma språk.
En värd med broar, killar och vänner,
ja, där finns alla man känner.
Om den här världen bara fanns,
skulle du ge mej... en andra chans?

Kanske lite flumm, men så äre.
Kanske ska spela the sims, eller nå.
Har ingen aning.

Puss på er! <3

GLÖM INTE RÖSTA HEADER! :)

Kommentarer
Postat av: Tilde

SÖT!

2010-06-25 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0