uppdatering i svanstein.

hejhej.
Nu är man hos farmor fotfarande.
Det blir hemresa ikväll!
Inga bilder har jag laddat upp, men det får ni då jag kommit hem.

Idag var jag ute med buffy, vi slängde boll på gården.
DÅ SÅG JAG EN ÄCKLIG FET LÅNG STOR MYRA :o
seriöst, om en vanlig myra är mellan 1/2 - 1 cm, så var denna ca 4-5 cm.
SJUUUUKT äckligt.

Ni får MASSOR med bilder från middagen igår,
lite buffy bilder osvosv.
blommor är något som alltid finns hos farmor,
så blombilder kan ni räkna med!

nåja, har en blogg att tipsa er alla.
Läs Louise Korvis blogg!
Om ni vill komma dit, så tryck här!

Hon är sjukt söt & fin!
Mer bloggtips får ni senare! :)

Kommentarer
Postat av: LouiseKorvi

Naw <3



Låter som att du ahft det trevligt!:D

2010-06-26 @ 15:17:53
URL: http://louizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0