ögon bilder!

hejhej.
idag var man assmart och klippte tp bort 3 cm av min lugg?
ajja, strunt i de, ni får lite bilder nu! :d
ge gärna tips på vad jag kan fotografera (aa'
Ni får på ögon idag :)











jag gillar att ta bilder på olika sätt.
Lixom ögon från olika "perspektiv" om man säger så.
exempelvis nerifrån, uppifrån, från sidan osvosv.

Tips:

* Fotografera inte FÖR nära, man kan ändå redigera den senare.
* förösk få till skärpa på ögat, eller ögonfransarna, eller både och.
* Ta i bra ljus, så får man den rätta, fina färgen på ögat du fotograferar.


Själv fotograferar jag ute, eller vid ett fönster när jag fotograferar ögon.
Man får bra ljus, och min kamera fokuserar lättare också!

ajja, ge tips! (aa

hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fint ! :D

2010-03-19 @ 21:58:18
URL: http://lelatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0