Nya kläder.

haha, ja.
Idag var jag faktiskt på röda korset för en gång skull.
Man kan hitta märkeskläder jättebilligt!
köpt några saker, de kostade ca 70:- allt tillsammans.
Dom hade halva priset på allting bara idag! :d

Ni får lite bilder! :)

Väska 10:-
hade inga hål, och var jättefin!

Skärp, vet inte riktigt priset, men 20:- tror jag :)

svart skärp, också 20:- tror jag!
Men så var det halva priset också, haha så vet inte ._.

Svart smalt skärp ! :)

Shorts, vet inte priset :)

Nå märkes linne, mamma sa att de var kvalitets linne :)

Kofta, den är jätte mjuk :]


Och sen var de ett par örähängen,
men har inte tagit någon bild på dom.

sorry för o-roterade bilder,
men jag orkade verkligen inte!

ajja, frisk har jag blivit iallafall!

Puss & kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0